Da me ne biste shvatili kao nekoh sarkastičnog tipa koji jedino što zna je to da se podsmeva i da kritikuje rešio sam da objavim ovaj post.

Kao srednjoškolac bio sam ludo zaljubljen (po ko zna koji put) u jednu prelepu devojku. Možda ona drugima i nije bila nešto naročito, ali meni je brate ona bila ludilo i to u pozitivnom smislu te reči. Ludeo sam za njom sve više , a ona me nije zarezivala ni 2%. Ja želeći nekako da joj se približim krenoh sa pisanjem ljubavnih pesama misleći da će je one očarati i da će mi brže bolje pohrliti u zagrljaj. Napisah hrpu pesama i slah joj kako bi koju napisao, ali ništa. Jeste da joj je bilo drago zbog pesama. Hvalila se. Pokazivala ortakinjama.  Počele one mene da startuju . Svidele im se pesme pa htele i one da imaju po neku o sebi. A ja bandoglav pa to ti je. Hoću nju i nijednu drugu. E baš sam bio glup. Na kraju ništa nije ni ispalo. Ona se smuvala sa nekim sportistom a ja sam se ubrzo potom opet zaljubio.

Prošle su silne godine od tad. Oženih se ja i poudavaše se one, izrodiše se deca… Život ide svojim tokom. Slučajno sretoh moju neprežaljenu ljubav kojoj sam posvetio sile pesme. Zastadosmo i lepo se ispričasmo. Ona mi reče da one pesme još uvek čuva i da su joj mnogo drage. Da ih povremeno i pročita i da je odmah obuzme neka vrsta sete i  radosti u isto vreme. Reče mi još da je čula da sam objavio tri knjige i da bi baš volela da ih ima. Ja joj zatražih adresu da bih mogao da joj pošaljem knjige. Ona se obradova i dade mi adresu. Poslao sam joj knjige prvom prilikom.

Ne znam kako je reagovala kada je videla da u te tri knjige nema nijedne pesme koju sam nekada posvetio njoj. Jebi ga, izabrala je sportistu.

Ovom prilikom objaviću jednu od  pesma koju sam tada napisao, kada sam još bio mlad, neiskusan i zaljubljen do ušiju. Iz tog  razloga nemojte mnogo ozbiljno da je shvatite to su počeci mog pisanja a ja sam još uvek bio naivan klinac.

.

.

Samo za tvoju ljubav

.

Samo za tvoju ljubav,

skočio bih u more

i tonuo polako, sve do dna,

tu bih međ’ školjkama tražio

biser tebi na poklon,

jer sjaj njegov podseća me

na sjaj očiju tvojih,

ali biser nije dovoljan

da iskaže njihovu pravu lepotu.

Samo za tvoju ljubav,

odleteo bih do Sunca,

spržio ruke, spržio oči,

spržio srce i spržio dušu,

jer i Sunce me na tebe podseća,

vrelina tvog poljubca

sagorela me je do srži.

Samo za tvoju ljubav,

isekao bih vene, polako krvario

i svojom krvlju pisao ti pesme,

sve dok bi ona tekla

jer i moja krv

zbog tebe mi život daje

zato ti i nju posvećujem.

Samo za tvoju ljubav,

uzeo bih nož

i zario sebi u srce,

i slušao kako sve sporije kuca,

a kada bi smrt došla po svoje

i slike počele da vraćaju unazad

i polako mute,

znaj,

da ja umirem zbog tebe,

i da će moje zadnje reči biti:

VOLIM TE,

VOLIM TE,

VOL …

.

Ne ja nisam mrtav !!!

