Broj 13 – baksuz !

Petak 13-ti još veći baksuz !!!

Sujeveran smo narod da nema više gde.

Čekaj da se prekrstim za svaki slučaj. Da se vratim tri koraka unazad.  Šic bre,  šic,  gde baš meni crna mačka da pređe put.  U horoskopu mi piše da me čeka uspešan dan. Da odem do neke baba vračare da mi gata, gleda u šolju ili u karte. Da mi prebaje za svaki slučaj. Samo da uzmem svoju srećnu amajliju. More neko mi bacio neku magiju. Krilo od slepog miša to tebi treba.  Vasiono čuješ li me ? U ponoć odeš na groblje…

Nego manimo sad ta praznoverja. Nisam sujeveran. Samo sam realan zato vratimo se realnosti. Danas 13.01.2010. godine pravoslavni Srpski narod dočekuje Srpsku novu godinu. Pravu novu godinu. U inat svima. Nek crknu dušmani.  A broj 13. beše baksuz ? I juuu, pu, pu, pu, ček da se vratim tri koraka unazad… E dobro je.

Sva sreća što nam ta Srpska godina ne pada za petak 13-ti, bila bi još veći baksuz. Ali kao što rekoh nisam sujeveran. Jeste da smo stvarno baksuzi jer samo najgorem nesrećniku mogu da se dešavaju ovakve stvari koje se dešavaju nama. Mada mislim da to nema nikakve veze sa brojem 13.

A da smo baksuzi, baksuzi smo čim smo rođeni u Srbiji. Pored toga moramo još i da živimo u Srbiji. Šta ćeš veći baksuz od toga. I džaba se krstite, prebajavate, gatate i uričete… Srbija je zemlja baksuza a tu ne pomažu trice i kučine. Jedino rešenje je pobeći odavde što pre i što dalje. Sad bar nema viza.

More to se tebi samo čini. Mora da te neko ureko. Ček da ti prebajem još jednom.

