Hvala ti što si mi otvorila oči, što si upalila svetlo i na taj način odstranila mrak u kome sam se nalazio, što si mi pokazala put i usmerila u pravom smeru i tako me lišila lutanja i tumaranja po tami i neizvesnosti. Hvali ti, što si mi pomogla da shvatim svrhu življenja, što si mi otkrila mnoge tajne meni neznane i pokazala mi jedan novi svet za mene stran, koji koliko god se trudio da shvatim i doznam, nikad neću moći jer sam pred sobom imao jedno neiscrpno more.

Hvala ti, i znaj da si mi ti bila prva, da ću uvek pamtiti trenutak tebe u rukama svojim kada si mi se otvorila i gotovo me prosvetila. Znaj da iako su posle tebe mnoge druge prošle kroz moje ruke, da ćeš ti biti ta koja mi je probudila volju, stvorila želju i zagolicala znatiželju. Da si ti ta koja me je naterala da tragam i da težim savršenom, da je svaka nakon tebe bila još jedno iskustvo, ali da si u svakoj bila ti.

Hvala ti, hvala ti.

Mazio sam je i pričao joj –  njoj, svojoj prvoj pročitanoj knjizi.

Srećan rođendan ljubavi moja !!! Uživaj u svojoj omiljenoj pesmi !!!

.

.

