Sinoć sam bio u gradu. Sa nekim ortacima. Da se malo opustim. Obiđosmo nekoliko kafića u našem malom gradu i u jednom trenutku se upitah gde su svi ti ljudi. Gde li su nestali ? Svi kafići bili su gotovo prazni. Onda rešismo da odemo u diskoteku (folkoteku) gde je sigurno bilo prepuno iako nam to nije bilo u planu, ali bili smo prinuđeni. Posle dužeg vremena konačno smo se skupili i bila bi velika šteta da nam veče tek tako propadne. To nismo želeli. Otišli smo u diskoteku. Tamo je bila neviđena gužva. Kamara dece gurala se i gnječila. Sve je bazdilo na vonj, cigarte i raznorazne parfeme. Kad se sve to izmeša, haos. Nisi imao mesta ni da se okreneš  a ja korpulentan. Treba mi prostor. A svi te guraju, gaze i pritiskaju sa svih strana. Gledao sam razgolićene srednjoškolke kako napadno našminkane, ne vade cigarete iz usta, piju ko smukovi i vaćare sa ko zna kim. Muška populacija tinejdžera, sva nabildovana i ufurana izigravala je neke okrutne tipove i samo se šepurila i nalevala alkoholom.

A muzički reperotar beše užas. Mašinerija Pink i Grand industrije dobro je odradila svoj posao. Sve neki hitovi, od kojih mi se povraćalo a nisam bio pijan. Popio sam samo nekoliko čašica. Kada je krenuo hit hitova,  u diskoteci je zavladalo totalno  ludilo i euforija. Ja sam maksimalno popizdeo.  Sva ta deca počela su da skaču, urlaju i vesele a meni je bilo loše.  Bila je to pesma Insomnia od extra, ultra, mega, giga (kao što voli da kaže Rambo Amadeus) muzičke zvezde JK. Za zaluđenu klinčuriju to je bio vrh vrhova a za mene je to bio poraz. Insomnia. Pesma o kojoj se toliko pričalo u poslednje vreme. Čak je i VIP VB bio zadužen za promociju iste. Strašno !!! Šta to prave od naše omladine ? Čuo sam priče da je pesma insomnia pažljivo osmišljena sa namerom da propagira ekstazi i slične droge, jer šta te to može naterati da se ne spava po nekoliko dana, da si non-stop veseo i raspoložen. Pa normalno droga. Možda je to čista nebuloza a možda i nije. To sad nije tako ni bitno, ili jeste ?

Cela naša klapa bila je u sličnom raspoloženju. Pizdeli smo i nervirali se onim što vidimo i čujemo. Zato smo se i vratili u jedan od onih polupraznih kafića i tamo ostali da ranih jutarnjih časova. Kasnije se čak napravi i gužva. Pojaviše se neki lepi dupići i sisići, tako da je, sve u svemu, bilo zanimljivo i dobro veče. A ja, čim sam došao kući nisam patio od insomnije, zaspao sam kao mala beba…

Sad ako se ipak odlučite za insomniju, moj predlog je:

