Neću sad da filozofiram i pravim se pametan i davim bilo koga od Vas nekim gnjav definicijama i rezultatima tamo nekih istraživanja, ali opšte je poznato da je internet zavisnost nova vrsta bolesti i ovisnosti urbanog  homo sapiensa. Neću pisati o toj vrsti ovisnosti jer su već mnogi o tome pisali, objavljene su čitave studije i snimljene mnoge emisije na tu temu tako da ja nemam šta novo da kažem.

Šta je onda svrha ovog posta? S obzirom da ja naziv ovog bloga exxxperiment, red je da u skladu sa nazivom samog bloga, pokrenem jedan mali experiment. Naime, moj predlog je da pokušate da na neki određeni vremenski period batalite kompjuter i internet. Isključite kompjuter iz struje i zaboravite na njega na primer 10 dana, da ne kažem 30. Neće propasti svet za to vreme. Batalite blog, twitter, facebook, chat, on-line igrice, kojekakve forume,  surfovanje… Batalite internet. Setite se kako ste živeli pre jedno desetinu godina kada niste ni znali šta su to društvene mreže.

Ne želim da me pogrešno razumete i shvatite kao da Vas teram da radite nešto što ne želite. Ko sam ja da Vam bilo šta kažem i teram da bilo šta radite? To mi i nije namera. Međutim, ako se samo zapitate i zamislite nakon ovog teksta, moj cilj je ostvaren,  a ako se ipak odlučite da se diskonektujete iz tog sajber sveta na samo 10 dana, eksperiment će biti više nego uspešan. Između ostalog na taj način ćete proveriti da li ste inernet ovisnik i da li imate jaku volju i karakter. Testiraćete sami sebe. Najbitnija je samokontrola i samoispitivanje. Najbitnija je istina i samospoznaja. Ko ne poznaje sebe, ne poznaje ni druge. Zato, diskonektujte se čim pročitate ovaj post, ako možete…

Ja sigurno hoću !!! Čitamo se za deset dana… ako izdržim i toliko 😉 Pozdrav.

preuzeto sa: http://www.freedigitalphotos.net
