Hvala ljudima koji stoje iza projekta »Kradi mamu« jer su ipak obelodanili i javno žigosali lopova i plagijatora na netu. Iako to možda neće imati nikakvog efekta meni taj njihov gest mnogo znači jer smatram da nije mala stvar nekog etiketirati kao plagijatora i štititi nečije autorsko pravo i to pro bono. Uradili su to, a nisu morali. Ovom prilikom im se zahvaljujem na podršci. Hvala Vam prijatelji moji. Drago mi je što postojite . RESPECT !!!

P.S. Da se podsetimo, post Lek za sve (dobra reklama) je doslovce iskopiran i objavljen na tamo nekom sajtu (neću da ga bespotrebno reklamiram)… Takvi i slični postupci me samo demolarišu za dalje blogovanje, jer čemu sve to kada neko može da vas potkrada bez ikakvih posledica, ali projekat »Kradi mamu« i ljudi koji stoje iza toga i bore se za zaštitu autorstva na netu, daje mi nadu, stimuliše me i govori da ipak nije sve baš tako. Hvala Vam, još jednom !!!