Tekst sa starog bloga

Videh jednog lika, školskog druga, kako se, noseći majcu sa natpisom „ja sam momak za ženidbu“,  šeta gradom i šepuri kao ćuran.

Ne znam da li da furanje te majce shvatim kao foru ili kao meru očaja. S obzirom da dotičnog dobro poznajem, pre bi to bilo ono drugo. Hoće čovek da se oženi pa to ti je. A ne znam da li je i imao neku devojku a on odma’ hoće da se ženi. Da se osigura. Da ima ko da mu pere, pegla, kuva, čisti, puši… Da ima na koga da se istresa i dernja, da izigrava autoritet…

„Zagoreo kao vojnički lonac“ što bi rekao naš narod. Sprco u dupe preko 30 i kusur godina i zanosi se sa tim glupim majcama umesto da ide da muva, šarmira i udvara. On misli to je tako. Obučeš majcu i gotovo. Sve će ženske, brže bolje,  da mu potrče u naručje. Jer on je momak za ženidbu. Momak za štalu.

Da sam ja kojim slučajem žensko, i da mi se samo približi neko sa takvom majcom, ja bih ga istom i udavio. A obzirom da nisam ne mogu da predvidim reakciju devojaka.

Međutim, majca mu je izbledela od nošenja i nošenja. I još se nije oženio. I kako da se oženi kad nosi takve majce. Zar nije shvatio da je sa tim natpisom „ja sam momak za ženidbu“ zaprvo rekao:

praktikujem samo ručni rad,

ja sam drkadžija,

još sam nevin,

sažalite se na mene,

jebe mi se,

desanka šakić je zakon,

bolje soko u ruci nego ćurka u krevetu,

udelite slepcu,

uzeo sam stvar u svoje ruke…

Možda bi se dotični i ogrebao za poneki snošaj i svrš da je nosio majcu sa nekom drugom parolom kao na primer: „Gay je ok“ ili pak „legalizujete prostituciju“, ali kakoje u pitanju „momak za ženidbu“, moraće na to da čeka dok se ne oženi, ako se i oženi.

Analogno tome postavlja se pitanje koja bi se devojka mogla primiti na tu foru? Sigurno ona koja treba da nosi majcu sa natpisom:

u trećem sam mesecu trudnoće,

uzmeš jednu dobiješ dvoje,

zar sam tolko ružna ?,

nevina sam majke mi,

biološki sat otkucava,

dajem i miraz,

gde da nađem takvu budalu…

Sve u svemu mi smo narod koji se baš nosi. Odelo čini čoveka. Ili barem nekog. Nekima ne može pomoći ni Bog otac a kamo li odelo?

