U zadnje vreme sebi stalno postavljam ovo pitanje. Ima li svrhe blogovati? Po ceo dan sam za kompom. Klinci pizde jer ne mogu da igraju igrice, gledaju crtane i filmove, surfuju po netu. Jebi ga ćale im bloguje. A stariji imaju prednost. Šta mogu kad sam decu lepo vaspitao.

Žena je počela sve više i sve češće da mi prigovara, kao što se da videti iz prethodnog posta koji je pokraden od tamo nekog luzera što je i inicijalna kapisla za pisanje ovog posta. Šalu na stranu, ali istina je da sam zanemario mnoge svoje obaveze dok dangubim nad PC-ijem i blogujem. Ljudi za to vreme zarađuju pare, zidaju kuće, nešto naprave, poprave ili srede a meni će se deformisati kičma od tolikodg sedenja i blejanja u komp.

Koja je moja satisfakcija što blogujem? To što mi je blog posećen? To što ljudi ostavljaju komentare? To što sam navodno popularan? Od toga se ne živi. To je samo hranjenje vlastitog ega. Ljudska sujeta je strašna stvar, ali je se ne ložim na takve fore. Jeste da mi imponuje kada vidim da ljudi ostavljaju komentare jer ih moji tekstovi zasmejavaju i deluju im zanimljivo, ali da li je to dovoljno? Dovoljno da nadoknadi ovake stvari. Ovakve krađe i zloupotrebe autorskog prava. Što je najgore, ovo nije prvi put. Za zadnjih nedelju dana pronašao sam još dve krađe svojih tekstova, ali nisam mogao da uđem na te poratale, forume ili šta li su već…

Pa Vam postavljam nekoliko pitanja dragi moji virtuelni prijatelji, prijatelji koje nikad nisam video lično, sa kojima nisam popio niti kaficu ili rakijicu ili po neko ’ladno pivce:

Šta je to što treba da kompenzuje moje utrošeno vreme koje sam proveo pišući, čitajući i komentarišući svakodnevno, što sam izgubio dane i dane lutajući ovom našom blogosferom? Šta je to što treba do kompenzuje uvredljive komentare koje su ostavili pojedini likovi a koje su možda pročitali  moja deca i moja supruga? Šta je to što treba da kompenzuje krađu tekstova, krivično delo u normalnom svetu, zloupotrebu autorskog prava, po ko zna koji put? Šta je to što treba da kompenzuje sva ta nerviranja, pizdenja i nervoze koje sam pretrpeo zbog svega što sam prethodno pomenuo?  Da nije možda ta kompenzacija novac? NOVAC? Koji novac? 99,99% blogera koje pratim bloguju za DŽ. Kakav novac. To je misaona imenica u ovoj našoj blogosferi. Pre ćete zaraditi radeći bilo šta drugo. Kao baba sera ili pak kao kopač kukuruza… A  i ti blogeri koji navodno zarađuju blogojući pitanje je koliko zarađuju i da li od toga može da se živi, i koliko dugo? Nedelju dana, dve…?

Usled ovih postavljenih pitanja, prosto se nameću još po neka na koje treba što pre pronaći odgovore: Ko je ovde lud? Da li mi koji se trudimo da napišemo nešto što će biti zanimljivo, duhovito i originalno  pritom trošeći svoje vreme, trud i intelekt ili ti koji nas potkradaju? Da li i dalje vredi blogovati kada ne postoji nikakva pravna zaštita koja vam garantuje sigurnost ili koja će makar naterati te plagijatore da dobro razmisle pre nego što krenu u bilo kakvu zloupotrebu? Da li blogovati i dalje i samim tim takvim beskrupuloznim likovima i dalje omogućavati sve to ili bataliti blog i sve u vezi bloga? Da li odustati ili nastaviti rat sa vetrenjačama?

Ja ću dobro razmisliti o svemu što sam napisao u ovom postu i ako me više ne bude bilo da znate šta je u pitanju…

