Došlo je vreme za prvu retrospektivu i sumiranje utisaka. Razlog za to, 100-ti post . Međutim, neću sad da davim i da gnjavim. Stoti post, jaka stvar. Hoću samo da napomenem da se za ovih 232 dana koliko postoji blog eXXXperiment, svašta izdešavalo.

Upoznao sam mnoge divne, kreativne, duhovite, romantične, lucidne, realne, pozitivne, optimistične, iskrene,  šaljive, rečite,  pismene, sarkastične, besne, ljutite, cinične, popizdele…  likove odnosno blogere(ke)…

Mnogi od njih dali su mi podršku, podstrek i  inspiraciju za dalje pisanje.  Pisanje je za mene dobilo neku drugu dimenziju. Za skoro dve godine koliko blogujem (kao Remineder i kao Exxx) uznapredovao sam u svom pisanju mnogo više nego što sam to postigao za silne godine unazad. Ta interakcija, podrška i iskazivanje mišljenja drugih blogera kroz komentare omogućila mi je da poboljšam svoje pisanje, ukazala na greške koje pravim, dala je kritiku mom pisanom delu i samim tim usmerila u kom pravcu dalje treba da idem.

Međutim, bilo je i negativnih komentara, provokacija, lažnog predstavljanja, krađe tekstova, vređanja i pljuvanja od strane pojedinih blogera i anonimnih komentatora kojima se eXperiment očigledno nije dopao, ali kad se sve sabere i oduzme, očekivana reakcija u granicama normalnog…

Da više ne bih davio, hvala Vam, što me čitate, podržavate i komentarišete. Hvala Vam što mom pisanju dajte svrhu i smisao. Hvala Vam što me činite važnim.

Za kraj mogu samo da kažem:  »eXXXperiment je u svojoj početnoj fazi… svašta ćete još moći da vidite i pročitate ovde… u to budite sigurni. Do tad, budite mi pozitivni, nasmejani i veseli. Život je samo jedan. Dišimo punim plućima. I da, čitamo se !!!«

