Ovo je demokartska država. Shodno tome i ovom blogosferom bi trebalo da vlada demokartski duh. Svako ima pravo na literalnu slobodu i pravo na svoje mišljenje. Isto tako i taj samozvani blog kritičar ima pravo da iskaže svoje mišljenje dokle god ne vređa druge. Mene je prilično uvredio samo zato što ga je autor novoosnovanog bloga (druga strana iste medalje) debelo poklopio i iskazao mu svoje mišljenje o njegovom kritikovanju.

Ja neću da se pecam na te provokacije jer to je samo širenje zle krvi u ovoj blogosferi. Širenje zle krvi i pokušaj tog kvazi blog kritičara da poveća posećenost svog bloga tako što će da vređa druge. Rekao je šta ima da kaže iako to nema veze sa stvarnošću, ali niko nije savršen.

Neću da se nerviram jer neću da mu pružim takvo zadovoljstvo. On neka pljuje i dalje. Upljuvaće samog sebe. A pravo da vam kažem, baš me i zabole Qurac šta dotični radi. Imam ja pametnija posla. Oni koji me čitaju dobro znaju ko je i šta je eXXXperiment. Tako da me mišljenja tamo nekih isfrustriranih kritičara u pokušaju nimalo ne zanimaju. Neću sa njima da se zamaram i gubim svoje vreme. Posvetiću ga onima koje volim. Neću da trujem svoju dušu mržnjom, zavišću, pakošću, besom i prezirom. To nek radi neko drugi. Neko kao što je taj blog kritičar. On je zato i krenuo sa blogovanjem.

