S obzirom da Sajam knjiga još uvek traje, red je, da analogno tome, preporučim neku knjigu za čitanje.  Preporučiću Vam tri knjige koje sam pročitao u poslednjih par meseci a koje su me nakon čitanja dugo terale na razmišljanje. Naglašavam da je to moje mišljenje i moja preporuka. Ukusi su različiti. Možda se nekom neće dopasti. Međutim kako su sve tri knjige bestseleri to dovoljno govori o njihovom kvalitetu. I to nije samo marketinški trik. Zato neću da Vam prepričavam i recenziram knjige koje preporučujem. Ako vas zanima Vi ih pročitajte i sami dođite do zaključaka.

Moja preporuka:

1. Karlos Ruis Safon – Senka Vetra,

2. Karlos Ruis Safon – Igra anđela i

3. Haled Hoseini – Lovac na zmajeve.

 

Karlos Ruis Safon – Senka Vetra i Igra Anđela

Ko voli misteriju, dobru naraciju, neizvesnost do poslednjih strana, u dahu će pročitati ove knjige. Radnja dešavanja je u Barseloni  početkom i sredinom 20. veka. Zajedničko za obe knjige je Barselona i Groblje zaboravljenih knjiga u kojima glavni likovi pronalaze knjige koje će im promeniti tok daljeg života načinivši da sve izgleda kao u nekom snu. Nestvarno, nejasno, povremneno i vrlo jezivo i strašno.  Knjige koje će vas vabiti, terati da se zapitate, povremeno naježite i uplašite… Pa ko voli… Jedno je sigurno. Knjige su po mom ukusu.

Haled Hoseini – Lovac na zmajeve

Knjiga za svačiji ukus. Govori o teškom životu, patnji, iskupljenju, kajanju, griži savesti, ljubavi, mržnji, prijateljstvu, žrtvi, ubijanju, ratu, politici… Trebalo bi svako da je pročita da bi shvatio kako život može biti okrutan i surov i kako nas par situacija u životu i strah od posledica mogu naterati na činjenje odnosno nečinjenje  što će nas  proganjati čitav život u vidu patnje, griže savesti i kajanja.  Knjiga je puna poruka, ali kraj je taj koji me je naterao na razmišljanje i koji je celoj knjizi dao najbolju moguću završnicu.