Prezentiranu pesmu napisao sam pre 18-estak godina kada sam toliko godina otprilike i imao. Pesma je o mladiću koji sagledavajući svoju budućnost  pokušava da se izbori sa nedoumicama, problemima i nespokojem pritom nastojeći da pronađe izlaz, smisao i odgovore.

Ovu pesmu posvećujem današnjoj omladini jer mislim da ona sada ima isti problem koji sam ja imao pre toliko mnogo godina. Što je najžalosnije u celoj priči, ništa se nije promenilo za tih 18 godina. Ova pesma je dokaz toga !!! Omladina nikad nije imala izbora i mogućnosti u ovoj državi. A snaga počiva u mladosti. Mladost je pokretač svega. A naša država je postala država staraca. Pa Vi sad vidite…

 

Ništa nemam


Ja sam mlad,

ali kuda sad,

ja imam želju,

ali gubim volju,

ja imam snove,

ali nemam love,

ja imam tebe,

ali gubim sebe,

ja sve imam,

ali ništa nemam.

